Για μία περιήγηση στα περιεχόμενα του βιβλίου, πατήστε εδώ.
ΜΕΡΟΣ 1
Έννοιες και τεχνικές σχεδιασμού και υλοποίησης στρατηγικής
Κεφάλαιο 1 Τι είναι η στρατηγική και γιατί είναι σημαντική;
Κεφάλαιο 2 Χάραξη της κατεύθυνσης μίας εταιρείας. Το όραμά της, η αποστολή της, οι στόχοι της και η στρατηγική της
Κεφάλαιο 3 Αξιολόγηση του εξωτερικού περιβάλλοντος μιας εταιρείας
Κεφάλαιο 4 Αξιολόγηση των πόρων, των ικανοτήτων και της ανταγωνιστικής θέσης μίας εταιρείας
Κεφάλαιο 5 Οι πέντε γενικές στρατηγικές ανταγωνισμού
Κεφάλαιο 6 Ενίσχυση της στρατηγικής θέσης της εταιρείας. Στρατηγικές κινήσεις, επιλογή του χρόνου και φάσμα λειτουργιών
Κεφάλαιο 7 Στρατηγικές ανταγωνισμού στις διεθνείς αγορές
Κεφάλαιο 8 Εταιρική στρατηγική. Διαφοροποίηση και η πολυεπιχείρηση
Κεφάλαιο 9 Ηθική, εταιρική κοινωνική ευθύνη, περιβαλλοντική βιωσιμότητα και στρατηγική
Κεφάλαιο 10 Οικοδόμηση ενός οργανισμού ικανού να υλοποιήσει καλά τη στρατηγική. Άνθρωποι, δυνατότητες και δομή
Κεφάλαιο 11 Διοίκηση εσωτερικών λειτουργιών. Δράσεις που προάγουν τη σωστή υλοποίηση της στρατηγικής
Κεφάλαιο 12 Εταιρική κουλτούρα και ηγεαία. Κλειδιά για τη σωστή υλοποίηση της στρατηγικής
ΜΕΡΟΣ 2
Μελέτες περιπτώσεων στον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικής των επιχειρήσεων
Ενότητα A: Χάραξη στρατηγικής σε εταιρείες με μία επιχειρηματική δραστηριότητα
1. Η Costco Wholesale το 2012: Αποστολή, επιχειρηματικό μοντέλο και στρατηγική
Arthur A. Thompson, The University of Alabama
2. Το γαλάζιο κουτάκι της Tiffany: έχει όντως στρατηγική βαρύτητα;
A. J. Strickland, The University of Alabama
Solomon Morgan, The University of Alabama, 2012 MBA Student
3. Η στρατηγική της Google το 2012
John E. Gamble, University of South Alabama
4. Η Apple Inc. το 2012: Μπορεί να διατηρήσει την ανάπτυξή της σταθερή και να αμυνθεί ενάντια στις απειλές του ανταγωνισμού
John E. Gamble, University of South Alabama
Lou Marino, The University of Alabama
5. Sony Music Entertainment και η εξέλιξη της μουσικής βιομηχανίας
A. J. Strickland, University of Alabama
Andrew Pharaoh, 2015 Undergraduate, University of Alabama
Seth Kennedy, 2014 Undergraduate, University of Alabama
6. Η εταιρεία Deere & Company το 2014: Η διεθνής στρατηγική της στον κλάδο του γεωργικού, κατασκευαστικού και δασοκομικού εξοπλισμού
Alen Badal, Author and Researcher
John E. Gamble, Texas A&M University–Corpus Christi
Ενότητα B: Χάραξη στρατηγικής σε διαφοροποιημένες εταιρείες
7. Η στρατηγική διαφοροποίησης της PepsiCo το 2014
John E. Gamble, Texas A&M University–Corpus Christi
8. The Walt Disney Company: Η στρατηγική διαφοροποίησής της το 2014
John E. Gamble, Texas A&M University–Corpus Christi
David L. Turnipseed, University of South Alabama
9. Kraft Foods Inc.: Θα οδηγήσει η δημιουργία μίας επιχείρησης τεχνοβλαστού (spin-off) σουπερμάρκετ στη Βόρεια Αμερική σε αύξηση του κέρδους των μετόχων;
John E. Gamble, University of South Alabama
Ενότητα Γ: Εφαρμογή και υλοποίηση της στρατηγικής
10. H Starbucks το 2012: Η εξέλιξή της σε έναν δυναμικό παγκόσμιο οργανισμό
Arthur A. Thompson, The University of Alabama
11. Henkel: Δημιουργώντας τη νοοτροπία του νικητή
Robert Simons, Harvard Business School
Natalie Kindred, Harvard Business School
12. Εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού στη Ritz-Carlton: Προωθώντας την πολιτική εξυπηρέτησης πελατών ανώτατης ποιότητας
Debapratim Purkayastha, IBS Hyderabad
13. Η στρατηγική μεγάλων δεδομένων της Amazon
Adapa Srinivasa Rao, IBS Hyderabad
Debapratim Purkayastha, IBS Hyderabad
Ενότητα Δ: Στρατηγική, Ηθική, και Κοινωνική Ευθύνη
14. Toms Shoes: Με γνώμονα την κοινωνική ευθύνη
Margaret A. Peteraf, Tuck School of Business, Dartmouth College
Meghan L. Cooney, Dartmouth College, Research Assistant
Sean Zhang, Dartmouth College, Research Assistant
15. Περιβαλλοντική ευθύνη από τη Samsung: Απαραίτητη προϋπόθεση για την εταιρική επιβίωση
Ms. Sushree Das, Amity Research Centers
Οδηγός ανάλυσης περιπτώσεων
ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ
Άρθρα ενδιαφέροντος στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής των επιχειρήσεων
1. Οι κίνδυνοι της κακής στρατηγικής
Richard Rumelt, University of California, Los Angeles
2. Πώς να αναγνωρίζουμε τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα
Joseph V. Sinfield, Purdue University and Innosight
Edward Calder, Innosight
Bernard Mcconnell, Kennametal
Steve Colson, Open Water Development
3. Ποια στρατηγική να επιλέξουμε και πότε;
Christopher B. Brigham, University of North California
Kathleen M. Eisenhardt, Stanford University
Nathan R. Furr, Brigham Young University
4. Προσαρμοστικότητα: Το νέο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Martin Reeves, Mike Deimler, Boston Consulting Group
5. Δυναμικές ικανότητες: Οδηγός για διευθυντικά στελέχη
David J. Teece, University of California, Berkeley
6. Αποκόμιση κέρδους όταν οι πελάτες επιλέγουν αξία έναντι τιμής
Andreas Hinterhuber, Bocconi University
Marco Bertini, London Business School
7. Ο νέος «οδηγός» εξαγορών και συγχωνεύσεων
Clayton M. Christensen, Harvard Business School
Richard Alton, Curtis Rising, Harvard Square Partners
Andrew Waldeck, Innosight